6 Mayıs 2010 Perşembe

Aşk Nedir ?


Fuzuli’ye sormuşlar sevmek mi daha güzeldir sevilmek mi? "Sevmek" demiş. Çünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın.

Mavlana’ya sormuşlar Aşk nedir?
"Ben ol ki bilesin" demiş.

Aşk nedir diye sormuşlar güle... 
Gül demiş ki; aşk benim, aşık nedir diye sorun bülbüle.

Yunus’a sormuşlar aşk nedir?
Dört kitabın manisini okudum hasıl ettim
Aşka gelicek gördüm, bir uzun hece imiş.

Âşık Veysel’e sormuşlar “Aşk nedir?” diye…
“Seversin, kavuşamazsın aşk olur...” demiş...

Bir deliye sormuşlar aşk nedir diye deli cevap vermiş "Ben neden deli oldum..." diye?

Mansur’a sormuşlar Aşk nedir?
"Sabredip bekleyin demiş. Üç güne varmaz görürsünüz." Önce kollarını ayaklarını kestiler, her uzvu Aşk dedi. Astılar, bedenini o yine Aşk dedi. Yakıp küllerini nehre saçtılar, her bir zerresi Aşk ile Enel-Hak dedi.


Ebru: Fuat Başar - İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder